Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Арешенкова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Арешенкова О. Ю. 
Комунікативно-прагматичний потенціал ключових слів у рекламі [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2016. - Вип. 14. - С. 124-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2016_14_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.011 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Арешенкова О. Ю. 
Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2012. - Вип. 7(2). - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2012_7(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Арешенкова О. Ю. 
Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2012. - Вип. 8. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2012_8_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Арешенкова О. Ю. 
Рекламний текст як функціональний різновид мовлення [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2014. - Вип. 10. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2014_10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Арешенкова О. Ю. 
Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2011. - Вип. 6. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2011_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 484.905 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Арешенкова О. Ю. 
Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2013. - Вип. 9. - С. 473-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2013_9_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Арешенкова О. 
Маніпулятивні технології як мовознавча проблема [Електронний ресурс] / О. Арешенкова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство і літературознавство). - 2012. - Вип. 4. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_8_2012_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Арешенкова О. Ю. 
Бажальні речення як активатор комунікативно-прагматичної настанови рекламного повідомлення [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2017. - Вип. 16. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2017_16_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Арешенкова О. Ю. 
Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Лінгвістичні студії. - 2016. - Вип. 32. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2016_32_14
Визначено роль маніпулятивних формул як ефективного засобу впливу та модифікації свідомості адресата-споживача; виявлено семантичні групи таких формул, частотність їх уживання та виконувану комунікативно-прагматичну функцію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.29 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського